donderdag 11 mei 2017

De helft (2)

Naar aanleiding van mijn logje van gister waarin ik vermoedde dat de controleur van de ANV de oorzaak was van de verstoring van het bebroede Kievitsnest in mijn weidevogelgebied, ook al omdat er een duidelijk loopspoor naar het nest was, kreeg ik vanochtend al vrij vroeg een mailtje van dezelfde controleur. Hij vertelde dat hij op de betreffende dag niet bij het nest was geweest , alleen op afstand de Kievit had zien opvliegen en weer landen in de buurt van het nest.
Hij vond het niet zo leuk dat ik geen hoor en wederhoor had gedaan. Hier heeft hij groot gelijk, ik had me wat minder door m'n teleurstelling moeten laten opjutten. Ik heb m'n excuses aangeboden en hij en ik, en vele andere vrijwilligers, gaan weer over tot momenteel de orde van de dag: weidevogels beschermen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten