maandag 28 september 2015

Bloedmaan-Baalmaan

Ik had graag meegedaan met de jubel over de geweldige maansverduistering vanochtend plm. 05.00 uur. Maar die vlieger ging niet op: om 23.00 uur m'n camera en telelens uitgeprobeerd met als resultaat de nevenstaande foto. Zonder ooit te oefenen redelijk gelukt, dacht ik. De zwarte stukjes rechts zijn bladeren van bomen. En die bomen waren er de oorzaak van dat mijn hele expeditie mislukte. We staan in een bos met rondom de open plekken hoge bomen. Zo hoog dat tijdens de verduistering ik alleen maar een vlek door de takken en bladeren zag. Fotograferen had geen zin. Slechte planning. Balen!                                                                                                                                                                                                 De dichtstbijzijnde plek waar het wel was gelukt is een meer op een kwartier afstand lopen, maar dat was me omstreeks die tijd te gortig. Ik wacht gewoon op de volgende kans. Is dat niet op 11 februari 2036 ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten