maandag 13 oktober 2014

Terug van ver weg geweest

Het is nu ruim 2,5 jaar geleden dat ik gestopt ben met webloggen op weblog.nl. Er kwam weer eens een andere eigenaar, die weer andere eisen stelde. Ik was het zat om me weer opnieuw te moeten inlezen.  Bovendien kwamen daar in het najaar gezondheidsproblemen in de directe omgeving bij die mij de lust tot schrijven en fotograferen ontnamen.
Zo langzamerhand verlang ik weer naar een creatieve prestatie en dwing me daartoe door dit weblog bij blogspot te beginnen. Ik ben blogspot aan het verkennen en uitproberen, het zal nog wel een paar dagen duren voor ik op hetzelfde oude peil van een paar jaar geleden terug ben.  Ik hoop dat ik weer regelmatig een logje over de natuur om ons heen kan schrijven, voorzien van een foto.

met gr.

Sneuper

4 opmerkingen:

  1. Welkom terug en veel natuur- en blogplezier!
    Je groene 'omgeving' is in elk geval mooi.

    Groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat je weer terug bent. Enig idee hoe ik kan instellen dat ik n bericht krijg als ik je volg?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Gerrit
    Fijn om te elzen, dat je weer "behoefte" hebt.
    Eerst buiten zelf genieten zou ik zeggen. De rest komt later.
    Met een groet,
    Sjerp

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Gerrit, fijn dat je weer terug bent. Hoe kunnen we je volgen zodat we geen bericht missen?

    BeantwoordenVerwijderen